Elektroniczny system czasu pracy pozwoli Ci w łatwy i skuteczny sposób sprawować kontrolę nad czasem pracy Twoich pracowników. Dzięki niemu, będziesz mógł lepiej zarządzać swoimi podwładnymi oraz koordynować ich zadania.
System kontroli czasu pracy pracowników dostarczy Ci informacji o rozpoczęciu i zakończeniu pracy, długości przerwy, wyjściach służbowych i prywatnych, spóźnieniach, nadgodzinach, absencjach oraz urlopach pracownika. Otrzymasz dostęp do elastycznych i szczegółowych raportów i statystyk dotyczących indywidualnego pracownika bądź ich grupy, dzięki których analizie będziesz mógł sprawnie i szybko zarządzać swoją kadrą i ich czasem pracy, łatwo planować urlopy, czy też wyznaczać osoby na zastępstwo w miejsce nieobecnego pracownika.
Twoi pracownicy korzystając z elektronicznego systemu do ewidencji czasu pracy otrzymują gwarancję wiarygodnego wyliczenia przepracowanych godzin, a więc i wynagrodzenia. Ty zaś zyskujesz pewne narzędzie, które pomoże Ci efektywnie zarządzać czasem pracy swoich podwładnych, wpłynie na poprawę ich produktywności i pozwoli Ci obniżyć koszty pracy.